Z przyjemnością informujemy, że już wkrótce rozpoczynamy przeprowadzkę do nowego biura, której powodem jest prężne rozwijanie się naszej firmy! Niedługo chcemy zaprezentować dla Państwa nowe usługi oraz innowacyjne rozwiązania. Pojawi się również kilka zmian związanych ze sprawami rozliczeniowymi. Każdy klient za płatności będzie otrzymywał Faktury VAT.


Jak już wspomnieliśmy wcześniej lokalizacja siedziby firmy wkrótce się zmieni. Nowa lokalizacja będzie mieściła się w samym centrum miasta Rybnik, przy ulicy Powstańców Śląskich 3, na tzw. deptaku. Dzięki temu dojazd do naszego biura będzie dla Państwa szybszy, a odnalezienie nas łatwiejsze. Biuro będzie czynne w godzinach od 9:00 do 17:00 w dni robocze. W godzinach pracy biura możliwy będzie kontakt handlowy. Zgłoszenia techniczne realizowane są całodobowo.

Nowa nazwa firmy

Z dniem 1 maja ulegnie zmianie również właściciel oraz nazwa firmy, która od tego dnia będzie miała nazwę: Slotex.pl Wojciech Olanin (wcześniej: ITB trade Sławomir Olanin), która bezpośrednio nawiązuje do tego czym się zajmujemy. Dlatego też na nowych fakturach wystawianych dla Państwa będą znajdowały się nowe dane firmy wraz z adresem naszego biura.

Wejście do biura, recepcja
Wejście do naszego biura i recepcja

Faktury VAT zastąpią wcześniej wystawiane rachunki

Chcemy dotrzeć do większego grona klientów i dołączyć do liderów firm oferujących usługi hostingowe, a w szczególności firm świadczących rozwiązania dla streamingu na żywo. W związku z tym jedną z koniecznych rzeczy jest rezygnacja z dotychczas podmiotowego zwolnienia z VAT (podatku od towarów i usług zgodnie z art. 113 ust. 1) i przejście na czynny VAT. Jest to w szczególności utrudnienie dla firm, które są naszymi klientami lub też dopiero podejmują decyzję o skorzystaniu z naszych rozwiązań. Dzięki temu kwestie płatności będą wyglądały u nas jak u większości firm hostingowych.

Dla naszych klientów oznacza to, że wszystkie obecnie prezentowane ceny w naszych ofertach staną się cenami netto, tak więc trzeba będzie doliczyć do nich 23% podatku VAT obowiązującego w Polsce lub w przypadku klientów fizycznych z zagranicy, mieszkających w krajach należących do Unii Europejskiej stawkę podatku obowiązującą w danym kraju zamawiającego, zgodnie z obowiązującym od 2015 roku systemem MOSS. Kwota podatku będzie automatycznie doliczana do deklarowanej kwoty doładowania wirtualnego portfela na poczet płatności za oferowane usługi. W wirtualnym portfelu będzie widoczna kwota netto, czyli pomniejszona o podatek VAT i inne prowizje. Wszystkie faktury będą wystawiane w formie elektronicznej i dostępne do pobrania w panelu klienta.

Zmiany w stawkach prowizji z płatności SMS Premium

Zmianie ulegną również stawki prowizji z płatności za pomocą kanału SMS Premium. Przez ponad 6 lat do kwoty doładowania wirtualnego portfela za pomocą tego kanału płatności dokładaliśmy ze swojej strony Państwu połowę (50%) wpłacanej kwoty. Płatności SMS Premium są drogie w realizacji – za wpłacaną kwotę (licząc od ceny netto) operator płatności pobiera, aż jej połowę, czyli 50%. Mimo wszystko, przez ponad 6 lat otrzymywali Państwo od nas doładowanie wynoszące 100% kwoty netto danej płatności SMS Premium. Chcemy Państwu doładowywać kwotę taką, jaką faktycznie otrzymujemy od operatora płatności, czyli 50% kwoty netto wiadomości SMS. Jest to spowodowane przez kilka kwestii. Zachowanie konkurencyjnych cen na rynku – szczególnie dla nowych usług, takich jak domeny. Ten kanał płatności uniemożliwiłby nam to i ceny tych usług musiałyby być znacznie wyższe (nawet o połowę). Kolejnym powodem jest malejące z roku na rok zainteresowanie z Państwa strony płatnościami SMS Premium. Nie jest to dla nas zdziwieniem, ponieważ znacznie chętniej wybierają Państwo inne kanały płatności, tzn. przelewy internetowe, karty kredytowe, PayPal. Myślimy, że jest to odpowiedni moment na wprowadzenie tych zmian i zachęcenie Państwa do korzystania z alternatywnych kanałów płatności, gdzie otrzymują Państwo całą wpłacaną kwotę.

Pragniemy również poinformować, że w dniach 1-4 maja mogą występować czasowe utrudnienia w korzystaniu z niektórych kanałów płatności, co związane jest z nową integracją i aktualizacją systemu.

ZESPÓŁ SLOTEX.PL

Jeśli spodobał Ci się nasz wpis, udostępnij go!